اطلاعیه
  1. برگزاری آزمون عملی درس خانه‌داری
  2. تمرین حرفه‌ای‌گری در فضای واقعی هتل
  3. برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران گروه‌های آموزشی مرکز علمی کاربردی پردیسان
  4. برگزاری آزمون درس "آشپزی کلاسیک ایران ۱"
  5. برگزاری آزمون درس «غذاهای گیاهی»
  6. نمایش خلاقیت و مهارت در آزمون عملی پایان دوره تزئین خوردنی‌ها
  7. کارگاه تخصصی《کیک های کافی‌شاپ》
  8. آشنایی دانشجویان هتلداری با ساختار اجرایی هتل چهارستاره انتخاب
  9. آشنایی میدانی دانشجویان هتلداری با فضای واقعی صنعت میزبانی در هتل ستاره خلیج فارس
  10. خانه‌داری حرفه‌ای از نزدیک؛ تجربه‌ای واقعی در قلب یک هتل پنج‌ستاره
  11. تجربه‌ای نزدیک از استانداردهای پذیرش هتل؛ فرانت آفیس در عمل
  12. تجربه‌ای ملموس از استانداردهای حرفه‌ای در صنعت هتلداری
  13. گزارش بازدید علمی دانشجویان کاردانی هتلداری از هتل انتخاب
  14. گزارش حضور علمی در مجموعه غذایی قصر سلطان
  15. بازدید دانش‌آموزان هنرستان زین‌اوقلی از مرکز علمی کاربردی پردیسان،
  16. بازدید آموزشی دانشجویان پردیسان از هتل رونا
  17. بازدید علمی از موزه مردم‌شناسی مهدی‌قلی‌بیگ
  18. گزارش حضور در جشنواره تاک‌پلو –شهرستان خلیل‌آباد تاریخ برگزاری: دوم خرداد ۱۴۰۴
  19. برگزاری جلسه آموزشی عملی درس "فنون و مهارت‌های راهنمایان گردشگری"
  20. برگزاری دوره کوتاه‌مدت "کوکی تخصصی" در مرکز علمی کاربردی پردیسان
  21. بازدید معاونت فرهنگی مرکز علمی کاربردی پردیسان از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی
  22. گزارش بازدید علمی از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی
  23. بازدید آموزشی از قصر لیوسا دانشجویان رشته آشپزی
  24. بازدید دانشجویان گردشگری مرکز پردیسان از هتل بین‌المللی قصر
  25. بازدید علمی دانشجویان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی
  26. گزارش برگزاری جشن بزرگداشت روز معلم مرکز علمی کاربردی پردیسان
  27. بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  28. بازدید آموزشی دانشجویان رشته گردشگری مرکز علمی کاربردی پردیسان از باغ نادری مشهد
  29. گزارش بازدید آموزشی دانشجویان کاردانی هتلداری مرکز علمی کاربردی پردیسان از گروه تولیدی و تجهیزات هتلی شایسته
  30. کارگاه تخصصی کوکی
  31. کارگاه آموزشی سفر های خلاقانه و پایدار
  32. تبریک معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی پردیسان ، گرامی داشت مقام معلم
  33. تبریک ریاست مرکز علمی _کاربردی پردیسان به اساتید مرکز گرامی داشت روز معلم
  34. گزارش جلسه توجیهی ویژه نودانشجویان ورودی بهمن 403
  35. اولین جلسه شورای تعامل و هم‌اندیشی رؤسای مراکز علمی کاربردی استان خراسان رضوی
  36. اولین نشست هم اندیشی فرهنگی دانشگاه پردیسان در سال جدید
  37. ☕️دوره تخصصی قهوه، باریستا و مدیریت کافی شاپ☕️
  38. بازدید آموزشی دانش‌آموزان هنرستان هما از هتل پردیسان و دانشگاه پردیسان انجام شد
حراست

نام: سعيد

نام خانوادگي : دشتي

 

شرح وظایف و مسوولیت های حراست

-  دریافت اهداف، سیاست ها و خط مشی از مدیریت مافوق و برنامه ریزی، سازماندهی، ایجاد هماهنگی، ابلاغ برنامه و نظارت بر اجرای آن

-  اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد و مدارک و حفاظت IT

-  ارائه خدمات مشورتی مورد لزوم به ریاست در زمینه ای مختلف از جمله:

 الف) شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی دانشجویان،اساتید و...

ب) شناسایی نفوذ و توطئه احتمالی عوامل بیگانه و ضد انقلاب داخلی

ج) شناسایی عوامل فساد و سوء استفاده های احتمالی مالی

-  ایجاد ارتباط و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای محلی جهت انجام امور در خواستی دانشگاه بر اساس دستورالعمل های مصوب

- بررسی و پیشنهاد مشاغل حساس و کلیدی شرکت جهت اعلام به دفتر مرکزی حراست و اعلام نظر در خصوص صلاحیت کارکنان جهت تصدی مشاغل حساس به دفتر مرکزی حراست

- پیش بینی، پیشگیری و رفع بحران ها، اعتصابات و جلوگیری از بروز شایعات با هماهنگی مسئولین و مراجع ذیصلاح

- اتخاذ تدابیر حفاظتی لازم در مواقع بازدید مقامات عالی رتبه کشوری و مدیران ارشد و مشایعت آنان و نظارت و مراقبت بر تشکیل گردهمائی و جلسات و تامین امنیت آنها

- رسیدگی و بررسی تخلفات احتمالی در زمینه های مالی و اخلاقی و تهیه پرونده و ارجاع به واحدهای ذیصلاح

- اعلام نظر در خصوص صلاحیت کارکنان اعزامی به خارج از کشور به دفتر مرکزی حراست

- تهیه دستورالعمل های حفاظت از اماکن و تاسیسات برای واحدهای ذیربط و ارائه برای تائید ریاست و نظارت بر حسن اجرای آن

- مراقبت بر حسن جریان حفاظت از مناطق معین از جمله ساختمان ها، اقدام لازم در موارد پیشگیری از حریق، سرقت و خرابکاری و یا سایر اتفاقات و حوادث مهم و تهیه گزارش امر برای مقامات مافوق

- کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین، اموال و بازدیدکنندگان، وسایل نقله و تطبیق و مقایسه سیاهه اجناس و لوازم با اجناس ورودی و خروجی به سازمان

- تهیه و دریافت سلاح، مهمات، دستگاه های بی سیم و نظارت بر نحوه استفاده، نگهداری و نقل و انتقال آنها با هماهنگی مدیریت و مسئولین مربوطه

-  سازماندهی بازرسی و نظارت بر اجرای طرح کنترل ورود و خروج افراد ، اشیاء  و وسایط نقلیه از تاسیسات و اعلام نظر در زمینه نقل و انتقال و تغییر محل خدمت کارکنان شرکت

- طبقه بندی تاسیسات و حفاظت از آنها به منظور جلوگیری از هرگونه نفوذ، اخلال نظم و خراب کاری و انجام اقدامات و پیش بینی های لازم بمنظور جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی

- ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی، مراقبت های حفاظتی از تاسیسات و اماکن و حفاظت از اسناد طبقه بندی شده

- نظارت بر گردش اسناد طبقه بندی شده و تشکیل بایگانی محرمانه

- نظارت بر تهیه پرونده حفاظت پرسنلی برای کلیه کارکنان

- درخواست وسایل و تجهیزات لازم برای کارکنان و نگهبانان

- تهیه گزارش از فعالیت های روزانه و همچنین از حوادث و اتفاقات غیر عادی

 

اطلاعات تماس
  • sadshti6711@gmail.com
  • 09010628636
  • 05138786287
  • 05138789049